مشاوره تلفنی نظام وظیفه

مشاوره تلفنی نظام وظیفه

مشاوره تلفنی نظام وظیفه

مشاوره تلفنی نظام وظیفه

مشاوره تلفنی نظام وظیفه

کلمات کلیدی

امریه خدمت سربازی

معافیت خدمت سربازی

خرید خدمت سربازی

کسری خدمت سربازی

کسری خدمت جبهه پدر

انواع معافیت خدمت سربازی

امریه

محل خدمت سربازی

اطلاع از محل خدمت سربازی

نحوه خرید خدمت سربازی

مدارک لازم جهت گرفتن معافیت کفالت خدمت سربازی

نحوه گرفتن معافیت خدمت سربازی

شرایط گرفتن معافیت خدمت سربازی

نحوه دانلود دفترچه معافیت تحصیلی خدمت سربازی

شرایط دانلود دفترچه معافیت تحصیلی خدمت سربازی

دفترچه معافیت تحصیلی خدمت سربازی

دانلود دفترچه معافیت تحصیلی خدمت سربازی

مزایای امریه خدمت سربازی

مراحل گرفتن امریه خدمت سربازی

شرایط گرفتن امریه خدمت سربازی

امریه خدمت سربازی چیست؟-میزان حقوق سربازان امریه‌ای

شرط محاسبه کسری خدمت سربازی فرزندگان رزمندگان آزادگان جانبازان

شرط محاسبه کسری خدمت سربازی

جزئیات جدید از معافیت های سربازی (ایثارگری

جانبازی

آزادگی)

نحوه گرفتن کسری خدمت سربازی

نحوه دانلود دفترچه کسری خدمت سربازی

شرایط گرفتن کسری خدمت سربازی

دانلود دفترچه کسری خدمت سربازی

  • ۰
  • ۰

از سوالاتی که ذهن مشمولین خدمت سربازی را درگیر کرده این میباشد که ارائه خدمات تامین اجتماعی به مشمولان وظیفه به چه صورت میباشد.یکی از مهم ترین مزایای رفتن به خدمت سربازی این میباشد که دوران خدمت سربازی جزء سوابق بیمه محسوب میشود و مشمولین خدمت سربازی میتوانند از این سوابق بیمه دوران خدمت سربازی در زمان بازنشتگی خود استفاده کنند.سوالاتی در خصوص بیمه در دوران خدمت سربازی ذهن مشمولین را درگیر کرده است سوالاتی از قبیل : نحوه مشاهده سابقه بیمه سربازی و یا نحوه محاسبه بیمه خدمت سربازی و میزان حقوق سربازان در دوران خدمت سربازی و .... که ما در این مقاله توضیحاتی در خصوص موارد ذکر شده خواهیم داد.در صورتی که مشمولین ابهاماتی در خصوص موارد مربوط به خدمت سربازی داشتند میتوانند با مشاورین متخصص سامانه صدای مشاورتماس حاصل فرمایند.

تشریح-روند-ارائه-خدمات-تامین-اجتماعی-به-مشمولان-وظیفه

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه"

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی

برای تماس با مشاورین ما کافیست  از تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611 

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595 تماس حاصل فرمایید

تماس از 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,,

تشریح روند ارائه خدمات تامین اجتماعی به مشمولان وظیفه

 

مدیر کل تامین اجتماعی به تشریح روند ارائه خدمات تامین اجتماعی به مشمولان وظیفه پرداخت و گفت: ۸۰۰ هزار نفر تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند.

 کیومرث فلاحی اظهار داشت: ۸۰۰ هزار نفر تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند و در این سازمان سه نوع خدمت به سربازان و مشمولان وظیفه ارائه میکند.

مدیر کل تامین اجتماعی بیمه شدگانی که سربازی انجام دادند و دارای دو سال سابقه پرداخت حق بیمه باشند، یک برابر آخرین حقوق و مزایایی که دریافت می‌کنند به عنوان هدیه ازدواج به آنها پرداخت می‌شود.


فلاحی گفت: بیمه شدگانی که دوره خدمت سربازی را انجام داده اند و هم اکنون اگر به شُعب ما مراجعه کنند و بر اساس ضوابط اقدام کنند یعنی با پرداخت ۷ درصد از حق بیمه به عنوان سهم بیمه شده و ۲۰ درصد را نیز که دولت پرداخت می کند، دو سال به سابقه بیمه ای آنها اضافه می شود.
مدیر کل تامین اجتماعی تصریح کرد: یعنی اگر کسی ۲۸ سال سابقه بیمه دارد و دو سال را پرداخت کند سی سال محاسبه می شود و بازنشسته می شود.
وی بیان کرد: کسانیکه اصلا بیمه نبوده‌اند اما دارای کارت پایان خدمت هستند می توانند با ارائه کارت پایان خدمت به عنوان جواز کسب و کار به شُعب ما مراجعه و با انعقاد قرارداد مشمول بیمه اختیاری قرار بگیرند و از مزایای قانون تامین اجتماعی مانند یک کارمند برخوردار شوند.

مدارک لازم جهت خرید بیمه خدمت سربازی

 

داریوش صالح‌ پور‌ اظهار داشت: بیمه شدگانی که مایل به پرداخت حق بیمه ایام خدمت سربازی هستند باید علاوه بر بیمه پرداز بودن قبل از تاریخ تقاضا، حداقل2 سال سابقه پرداخت حق بیمه نزد صندوق تأمین اجتماعی داشته باشند، بنابراین تمام بیمه‌شدگان اجباری، اختیاری و صاحبان حرف و مشاغل آزاد و سایر بیمه شدگانی که به هر نحو حق بیمه پرداخت می‌کنند به شرط دارا بودن این شرایط می‌توانند تقاضای پذیرش مدت خدمت سربازی را به عنوان سابقه پرداخت حق بیمه به شعب تأمین اجتماعی ارائه دهند.

وی افزود: متقاضیان برای بهره‌مندی از این تسهیلات می‌توانند با مراجعه به شعب تأمین اجتماعی که در آن بیمه‌پرداز هستند، فرم درخواست احتساب سوابق مدت خدمت نظام وظیفه و حضور داوطلبانه در جبهه‌های جنگ تحمیلی را تکمیل تا امکان اقدامات بعدی برای آنها فراهم شود. صالح‌پور خاطر‌نشان کرد: طبق ماده3 آیین نامه این قانون میزان حق بیمه مدت خدمت نظام وظیفه یا حضور داوطلبانه مشمولان در جنگ تحمیلی 30 درصد میانگین مجموع حقوق و مزایای مشمول کسر حق بیمه آخرین 2 سال قبل از تقاضا به ازای طول مدت خدمت مورد نظر است که پرداخت هفت سی‌ام آن به عهده بیمه شده و 23 سی ام آن نیز توسط دولت پرداخت می شود.

مدیر کل شهرستان‌های استان تهران گفت: مبنای محاسبه مدت خدمت نظام وظیفه و حضور داوطلبانه در جبهه طبق آیین‌نامه، مدت زمانی است که به عنوان دوره سربازی در کارت پایان خدمت افراد ثبت شده است. صالح‌پور افزود: در مواردی که به موجب گواهی‌های صادر شده از مراجع ذی‌صلاح مشمولان اعزامی به خدمت نظام وظیفه به دلایلی از ادامه خدمت سربازی معاف می‌شوند پس از دریافت مدارک مستند از جمله کارت معافیت خدمت و گواهی‌های مربوطه، پذیرش مدت خدمت سربازی انجام شده چنین افرادی از زمان شروع خدمت نظام وظیفه تا تاریخ ترک خدمت نظام وظیفه به دلیل معافیت با رعایت سایر شرایط مبنای محاسبه قرار می‌گیرد و در هر صورت اصل مدت خدمت سربازی انجام شده ملاک عمل خواهد بود. وی افزود: در مواردی که در کارت پایان خدمت برخی متقاضیان عباراتی مانند مدت خدمت تشویقی، خدمت در مناطق عملیاتی درج شده باشد صرفاً اصل مدت خدمت انجام شده با توجه به تاریخ شروع و خاتمه ثبت شده در کارت پایان خدمت نظام وظیفه ملاک عمل خواهد بود.

صالح‌پور خاطرنشان کرد: در مواردی که به دلیل مفقود شدن، از بین رفتن بر اثر حوادث دسترسی به دفترچه یا کارت پایان خدمت مقدور نباشد، پذیرش اصل گواهی انجام خدمت نظام وظیفه صادر شده از مراجع ذی‌صلاح با ذکر تاریخ شروع و خاتمه خدمت سربازی بلامانع است. وی یادآور شد: بیمه شدگان می‌توانند برای پذیرش مدت خدمت نظام وظیفه هر زمانی که تمایل دارند به شعب تأمین اجتماعی مراجعه کنند اما باید توجه داشته باشند که هر چه برای این منظور دیرتر اقدام کنند به دلیل افزایش سطح دستمزدها مبنای کسر حق بیمه میزان مبلغی که باید پرداخت کنند بیشتر خواهد شد.

مدیرکل تأمین اجتماعی شهرستان‌های استان تهران گفت: مهلت پرداخت حق بیمه مدت خدمت سربازی برای مشمولان دارای شرایط لازم حداکثر تا پایان ماه بعد از تسلیم اعلامیه بدهی مربوطه که در برگ پرداخت حق بیمه درج می‌شود خواهد بود. صالح‌پور خاطر نشان کرد: در صورتی که متقاضی درموعد مقرر از پرداخت حق بیمه مدت خدمت نظام وظیفه خوداری کند احتساب سوابق مورد نظر بیمه شده موکول به ارائه درخواست جدید خواهد شد. 

 

نحوه خرید بیمه خدمت سربازی

 

 

مدیرکل درآمد حق بیمه سازمان تأمین اجتماعی از تغییر نحوه خرید بیمه خدمت سربازی خبرداد.
به گزارش بینا، محمدحسن زدا درباره نحوه خرید بیمه خدمت سربازی اظهار داشت: نحوه خرید بیمه خدمت سربازی تغییر کرده است.
وی ادامه داد: در صورتی که فرد قبل از خدمت بیمه ‌شده تأمین اجتماعی باشد و بعد از خدمت سربازی دوباره نسبت به بیمه پردازی به سازمان تأمین اجتماعی اقدام کند بدون پرداخت هزینه‌ای، بیمه خدمت سربازی به عنوان سابقه وی محسوب می‌شود.
زدا خاطرنشان کرد: در صورتی که قبل از خدمت سربازی فردی بیمه نداشته باشد می‌تواند بعد از پایان خدمت سربازی نسبت به خرید بیمه سربازی اقدام کند.
مدیرکل درآمد حق بیمه سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه خرید قسطی بیمه سربازی به دلیل برخی از مشکلات انجام نمی‌شود بیان داشت: هر فردی که قبل از خدمت سربازی بیمه‌ شده تأمین اجتماعی نبوده می‌تواند پس از خدمت مدت زمان بیمه پردازی را خریداری کند.
زادا یادآور شد: متقاضیان برای بهره‌مندی از این تسهیلات می‌توانند با مراجعه به شعب تأمین اجتماعی که در آن بیمه‌پرداز هستند، فرم درخواست احتساب سوابق مدت خدمت نظام وظیفه را تکمیل تا امکان اقدامات بعدی برای آنها فراهم شود.

 

 

نحوه مشاهده سابقه بیمه سربازی

 

برای مشاهده سوابق بیمه در سامانه سابقه بیمه ابتدا باید ثبت نام کرده و پس از ایجاد حساب کاربری می توانید سوابق بیمه پرداختی خود را مشاهده کنید.برای ثبت نام و ایجاد حساب کاربری به روش زیر عمل نمایید ( در صورتی که قبلا ثبت نام کرده اید نیازی به ثبت نام مجدد نمی باشد و  می توانید با نام کاربری (کد ملی) و گذرواژه ثبت شده در زمان ثبت نام سوابق خود را مشاهده نمایید) پس از درج کدملی خود (بیمه شده) و انتخاب اپراتور، شماره تلفن همراه خود(بیمه شده) را وارد نمائید.توجه داشته باشید شماره تلفن همراه وارد شده صرفا می بایست متعلق به شخص شما( بیمه شده) باشد.

در صورتیکه شماره تلفن همراه وارد شده متعلق به شخص شما (بیمه شده) نباشد نیاز است پس از طی کلیه مراحل ثبت نام شخصا (بیمه شده) با در دست داشتن اصل کارت ملی و شناسنامه به یکی ازشعب سازمان تامین اجتماعی مراجعه نمائید.

پس از وارد نمودن کلیه موارد همانند شکل زیر روی گزینه ثبت نام کلیک نموده و منتظر دریافت پیامک شناسه فعالسازی از طریق تلفن همراه باشید.

پایمی که برای شما میباید این میباشد که درخواست شما با موفقیت ثبت گردید. اطلاعات ثبت شده توسط شما، با پایگاه های مرجع سازمان تامین اجتماعی صحت سنجی شده و نتیجه ظرف ۴۸ ساعت آینده از طریق پیامک به اطلاع شما خواهد رسید.

بدیهی است ظرف مدت مذکور کاربر شما جهت استفاده از خدمات الکترونیک سازمان تامین اجتماعی فعال نخواهد بود.

در صورت دریافت پیامک مبتنی بر عدم تطابق اطلاعات با پایگاه مرجع درخواست شما حذف شده و امکان ثبت مجدد درخواست فراهم خواهد بود.

درصورت فعال سازی حساب کاربری وارد سایت شده و اطلاعات لازم را وارد کرده وارد قسمت مشاهده سابقه بیمه شده

کریمی با بیان اینکه خدمت سربازی می تواند جزو سنوات پرداخت حق بیمه  محاسبه شود، گفت: بیمه شده می تواند تقاضای خود را درباره احتساب سوابق سربازی به شعب تامین اجتماعی ارائه و هزینه مربوطه را یکجا و یا اقساطی پرداخت کند و زمانی که به شیوه اقساطی پرداخت کند با اتمام اقساط، دوران خدمت سربازی در سوابق بیمه ای فرد دیده می شود.

 
منبع:تشریح روند ارائه خدمات تامین اجتماعی به مشمولان وظیفه

 

دفترچه سربازی 👈 دفترچه نظام وظیفه-دفترچه خدمت سربازی-نحوه دانلود دفترچه سربازی-برگ سبز سربازی-تارخ اعزام به خدمت سربازی-مراحل اقدام به خدمت سربازی-نحوه اقدام به خدمت سربازی-مدارک لازم جهت اعزام به سربازی-نحوه اطلاع از محل خدمت سربازان-میزان حقوق سربازان-نحوه ارسال و پست مدارک نظام وظیفه-دفترچه اعزام به خدمت-شرایط خدمت سربازی معتادان-سربازان فراری‌-مدت زمان دوره آموزشی-شماره ی تلفن نظام وظیفه-مدت زمان خدمت سربازی-مراحل اعزام به خدمت سربازی-کد محل مراکز آموزشی نظامی

 

خرید خدمت 👈 خرید خدمت 97-سوالات متداول خرید خدمت سربازی-شرایط اقساطی خرید خدمت-دفترچه خرید خدمت-نرخ خرید خدمت سربازی-مشاوره خرید خدمت سربازی-خرید خدمت سربازی متولدین 70 تا 78-شرایط سن برای خرید سربازی-ثبت نام طرح غیبت سربازی-سایت خرید خدمت سربازی-شرایط خرید خدمت سربازی

 

معافیت سربازی 👈 معافیت خدمت سربازی-سوالات متداول معافیت خدمت سربازی-مراحل گرفتن معافیت خدمت سربازی-معافیت سربازی-مدارک لازم برای معافیت های خدمت سربازی-تفاوت معافیت موقت و معافیت دائم خدمت سربازی-شرایط معافیت مشمولان غایب-مشاوره معافیت خدمت سربازی-وکیل جهت گرفتن معافیت-معافیت حین خدمت-شرایط معافیت سربازان معتاد-معافیت پزشکی سربازی-معافیت کفالت سربازی-معافیت موارد خاص-معافیت تحصیلی-مدارک گرفتن معافیت پزشکی-مدارک گرفتن معافیت تحصیلی-مدارک گرفتن معافیت موارد خاص-معافیت کفالت مادر-معافیت کفالت پدر-معافیت کفالت خواهر-مراحل گرفتن معافیت کفالت-دفترچه معافیت تحصیلی-دفترچه معافیت پزشکی-شورای عالی پزشکی نظام وظیفه-معافیت چاقی خدمت سربازییین نامه معافیت پزشکی خدمت سربازی-معافیت 


 

 

  • ۹۷/۰۱/۲۷
  • nezamevazife nezamevazife

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی